5 כלים הכרחיים לקידום העסק שאתם חייבים
ישנם המון כלים והמון שיטות לקדם עסק על מנת להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהרוויח בסיס לקוחות הולך וגדל.
אבל מה הם הכלים שכולם חייבים? האם יש כלים שיכולים לעזור לכל עסק, בלי קשר לתחום?
יצאנו לחקור עבורכם ולמצוא 5 כלים לקידום העסק שיכולים לעזור לכל אחד.
1. אתר אינטרנט
כלי שיווק ותיק שעדיין מצליח. באתר צריך לפרסם תכנים איכותיים, למשל על השירותים שאתם מציעים, עבודות שעשיתם, המלצות מלקוחות מרוצים, ומאמרים בתחום העיסוק שלכם. אתר יכול לקדם אתכם בגוגל, אתר הוא תיק העבודות המתעדכן שלכם, אתר יכול להראות לאנשים שמגיעים אליו איזו עבודה אתם עושים ומה תחומי ההתמחות שלכם. בנוסף, אתר יכול לחסוך לכם טלפונים לשאול קצרות כמו שעות הפעילות שלכם ועוד שאלות נפוצות שניתן לענות עליהן בדף הבית של האתר או בדף של שאלות ותשובות באתר.
כתובת הכלי: www.drsite.co.il/pricing
2. גוגל אנליטיקס
הכלי החשוב ביותר לניתוח תעבורה ברשת: Google Analytics.
למה הכלי הזה חשוב? תארו לכם שיש לכם אתר, דף נחיתה, או סתם טופס באינטרנט.
חשוב לכם לדעת כמה נכנסו אליו? מי האנשים שנכנסו אליו? מה הגילאים שלהם? באיזה שעות גלשו במיוחד? ואם יש לכם יותר מדף אחד, איזה דף הכי מעניין מבין כל התכנים שלכם? או אם העלתם דף חדש, איך הביצועים שלו בעיני הגולשים לעומת האחרים?
על כל השאלות האלה ועוד רבות הכלי של גוגל יכול לענות לכם בקלות ובאופן מפורט.
כדי להגדיר גוגל אנליטיקס לאתר שלכם בד״ר סייט כל שעליכם לעשות הוא להדביק את קוד האנליטיקס שקיבלתם אחרי רישום בגוגל אנליטיקס לחלון הבא וללחוץ שמור:
הנה מדריך איך לפתוח חשבון אנליטיקס ולחבר אותו לאתר.
כתובת הכלי: analytics.google.com
3. דף פייסבוק עסקי
גם אם יש לכם חשבון פרטי שמצליח ויש לו הרבה חברים, עדיין כדאי לפתוח גם דף לעסק.
למה זה?
דבר ראשון, בדף עסקי ברגע שמישהו מסמן אותו בלייק זה מצטרף לרשימת הדפים שהוא אוהב, בניגוד לחבר שמצטרף לאלפי חברים שיש לכל אחד.
שנית, דף עסקי ניתן לשאול שאלות בפייסבוק צ׳אט בלי שיגיעו לספאם. כלומר , אם יש לכם רק פרופיל אישי ומישהו שולח לכם שאלה, היא עלולה למצוא את עצמה בתיקיית ספאם של פייסבוק ולא להגיע אליכם בכלל - והנה בקלות הפסדתם לקוח. לעומת זאת, דף עסקי בנוי לשאילת שאלות על ידי אנשים שאינם החברים שלכם והשאלה תגיע אליכם. יותר מזה, פייסבוק מאפשרים לכם לבחור שאלות ותשובות שהגולשים יוכלו ללחוץ עליהן ולקבל תשובה מידית!
בנוסף, פייסבוק מאפשרים לכם להגדיר שעות חוסר פעילות בתור דף עסקי, בשעות אלה ניתן להשאיר למי שפנה אליכם הודעה שתחזרו אליו בשעות הפעילות ופרטים שיתמכו בו בינתיים. כך תבטיחו שהוא לא יעבור למתחרה בינתיים.
כתובת הכלי: www.facebook.com
4. בלוג
זה לא סוד שכיום בלוג הוא אחד הדרכים הנפוצות ביותר להפצת מידע. בלוגים איכותיים הם מקור המידע אפילו לכתבות בעיתון או באתרים הגדולים. בלוגרים הם גם משפיעים על דעת הקהל ונבחרים לעיתים קרובות לשיתופי פעולה עסקיים.
ניהול בלוג באתרי בלוג או כחלק מאתר אינטרנט זו שיטה מוצלחת להחשף בגוגל תחת מילות חיפוש שתרצו להופיע בהן (פשוט כתבו כתבה או פוסט על הנושא שמעניין אתכם), וגם שיטה לגרוף פניות לשיתופי פעולה עסקיים. כשאתם מעורבים בתחום שלכם אתם יותר משפיעים. זכרו: גוגל אוהבים תוכן איכותי. אם תספקו אותו - אין סיבה שלא תעלו יפה בתוצאות החיפוש.
ניהול בלוג באתר האינטרנט שלכם יעיל יותר מאתרי בלוגים מכיוון שכל התנועה מגיעה אליכם לאתר וגולש שהגיעה אליכם לקורא בלוג מעניין סביר להניח שישוטט באתר לראות איזה עוד דברים מעניינים אתם מציעים.
כתובת הכלי: אפשר לפתוח בלוג כחלק מאתר או blogger.com
5. BigSpy
לפני כל קמפיין פרסום ממומן שאתם מתכננים להעלות כדאי לבדוק ולראות מה המתחרים שלכם עושים. בדיוק פה נכנס לתמונה הכלי BigSpy.
מה שהכלי עושה זה דבר מאוד מתוחכם ומועיל, אתם יכולים להכניס לכלי ביטוי כמו ״נעליים״ והוא יציג לכם בחזרה פרסומות ממומנות שרצות עכשיו בפייסבוק המכילות את ביטוי החיפוש שהזנתם. כך תוכלו לראות איך כדאי לכם לסגנן את המודעה כך שתעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.
כתובת הכלי: bigspy.com
לסיכום
ישנם כלים שהכרחיים להתפתחות וצמיחה של כל עסק. חשוב להיות עם היד על הדופק ותמיד לעקוב אחרי התקדמות העסק והקמפיינים שאתם מריצים, במיוחד אם הם ממומנים. כלים טובים יכולים לחסוך לכם המון בעלויות ובהוצאות הפרסום של העסק.